fredag 21 januari 2011

A THOUSAND TIMES YES

Jag har ngn slags ny bärbar dator vilket innebär att jag kan ligga i sängen och skriva. Fett skumt. Skum. Scum. Society for cutting up men. Aj aj aj det gör så ont i rövas, inte pga av oanständigheter utan för att jag halkade på isen. PANG sa det AJ skrek jag men ingen var där så jag behövde inte heller sura för att ingen brydde sig. Min mamma bryr sig jäkligt mycket. Om att jag har o-ordentlig mössa (söderkis mössan), om att jag inte knäpper jackan, om att jag biter på naglarna, om att jag pillar på stearinljusen, om att jag käkar upp matresterna med knivspetsen, om att jag pillar öronen med tändstickor. Men det är ju så roligt med alla de här sakerna! Varför skulle jag någonsin vilja sluta? Mycket unga grabbar i Årsta/Globen området idag, de bärsar och kör gangstatugget. Jag är så orolig att bli förkyld sörrni, det dunkar i kroppen också inte bara i rövas. Det har vart mycket nu för Fiodorovna, kroppen hänger inte riktigt med knoppen sörrni, så blir den förkyld istället nu när Fiodorovna har så mycket att stå i. Stå på. Påstå. På stan. Stampa. På. Stället.

Ajajajajajajajajajja ja. a thousand times yes.