söndag 14 november 2010

HEJ DAGBOK

är egentligen mycket trött. men störiga brudar har fest i närheten. allting förändras. det känns som inga väggar finns. saker man minns. ylande brudar och dunka dunka. brölande grabbar och bärsar klunka. nio till fem ångesten och måndag till fredag och hur skrämmande det är. ruta i ett fyrkantsystem men ta dig ut då, think outside the box, dålig koll på politiken klarar inte av kritiken i diskussionen. smälla gnälla drälla gnälla. enklast att gnälla. utan att söka finner man inga nya resultat blir bara skåpmat åt kapitalismen och i förlängningen till nynazismen, schismen. våga ta konflikter med *** ekonomin särar på oss och gör oss till särartsfeminister. maskar krälar i mina möbler mina kläder min säng. finns det någon poäng med dessa avartsdjur man bör sätta dem i bur eller hur. killarna på scenen med snoppar mellan benen, genuskoll på noll. jag ville aldrig vara dryg, allt jag säger är med goda intentioner. superkänslig tjej. varje blick slår hål i hjärtat. jag tänker på killar jag gillar. vad är en relation , välja en på en miljon och dela livet med men mitt liv är ju bara mitt hur skulle jag utgå från två när jag bara är en. och vad är poängen, ängen, sängen. läkaren säger att tänkande människor har ångest men jag vet dom som har ångest i alla fall, ser deras ångest annorlunda ut. jag kan ha mycket ångest för allt som händer i världen men då brukar jag tänka på mina vänner, såna jag känner för dom tänker som jag och då är jag inte ensam och då kanske vi kan förändra allting tillsammans. de sjunger i kör därnere nu, och då menar jag inte flatlössen utan brudarna. alkoholen hjälper dem att vara närvarande i nuet men det låter mer bröligt än trevligt. ibland gråter någon.

F