onsdag 31 mars 2010

VIVA ITALIA!

Nu blir det till att krysta fram ett litet spädbarn som heter blogginlägg. Å vad det skriker och vränger sig. Nu talar jag som Ran Björnelid, bäst att sluta med det så folk (ni) fattar vad jag skriver. På lördag den 10:e April är det stor stödfest för PUMA scenkonst på Högkvarteret. Jag ska underhålla massorna i form av Ryssen igen vid 19 så kika gärna förbi. Underhållnings garanti kan jag givetvis inte ge då jag inte vet om vi har samma humor eller om min humor fortfarande är färskvara eller om det ens är humor.

Universitetet bjuder annars på underhållning i form av åsikter om att prostitution bör legaliseras då det är den autonoma medborgarens eget val att prostituera sig. Man producerar för att sälja, så att säga. Individens fria val skall icke inkräktas på och staten ska hålla sina klåfingriga fingrar utanför. DET FINNS INGET FRITT VAL YOU FUCKERS! Därmed är jag för så mycket statlig inblandning som möjligt.

Menomale che Silvio c'e! Vive Mussolini! Och heja Stalin!



Fiodorovna